استاد محمود مشهدی رجب

استاد محمود مشهدی رجب درسال 1336 در محله شکوفه تهران دیده به جهان گشود . بعد از 2 سال تمرین ژیمناستیک به رشته رزمی تکواندو گرایش پیدا کرده و زیر نظر استاد ارجمند شروع به تمرین نمودند .ایشان در سال 58 مربی باشگاه استقلال مرکز شدند و بدین ترتیب در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور شرکت نمودند . در سال ... image
۱۸ شهریور ۱۳۹۳

vafa

استاد وفا علی فرجی نایب رئیس سبک متولد 1346, فعالیت ورزشی خود را در زمینه هنر رزمی تکواندو زیر نظر استاد محمود مشهدی رجب در باشگاه تهران جوان در سال 1361 آغاز نمود.پس از سه سال تمرین مستمر زیر نظر استاد خود و پس از گذراندن آزمونهای سخت سرانجام موفق به دریافت کمربند مشکی دان یک گردید.

 

پس از گرفتن کمربند مشکی تمرینات خود درا با شدت  بیشتر ادامه داده و در همان موقع به تیم ملی دعوت گردید.پس از گذشت هشت سال و پس از گذراندن تمرینات طاقت فرسا و پیشرفته  و پس از گذراندن آزمون مربوطه , سرانجام درجه مشکی دان 3 خود را از دستان استاد مشهدی رجب دریافت نمود.

در سال 1374 (1996 میلادی) به همراه تیم ملی به مسابقات تکواندوی حرفه ای آمریکا که در ایالت فلوریدا برگزار گردید اعزام شد. این مسابقات با بیش از 40 کشور جهان برگزار گردید که در این مسابقات استفاده از ضربات دست و پا به صورت نیز آزاد بوده و در نوع خود کم نظیر ترین مسابقات در رشته تکواندو بود که  برای اولین بار برگزار گردید.

در این مسابقات تیم ایران به مقام اول جهان دست یافت و استاد فرجی به همراه دیگر اعضای تیم موفق به کسب مقام اول مسابقات گردیده و مدال طلا را زیبنده گردن خود نمودند.

در این مسابقات استاد فرجی بعلت به نمایش گذاشتن مبارزات زیبا و بیاد ماندنی از طرف ناظر مسابقات فدراسیون جهانی کمربند مشکی دان 4 خود را از دست مسئولین فدراسیون جهانی دریافت نمود.

پس از بازگشت ایشان از مسابقات و پس از گذراندن تمرینات سخت و طاقت فرسا , ایشان موفق به دریافت کمربند مشکی دان 5 گردیده و از طرف انجمن بین المللی هنرهای رزمی پر تحرک آمریکا (A.I.M.A.A.) به ریاست استاد بزرگ هی ایل چو  موفق به دریافت حکم مربیگری درجه یک بین المللی گردید.