استاد محمود مشهدی رجب

استاد محمود مشهدی رجب درسال 1336 در محله شکوفه تهران دیده به جهان گشود . بعد از 2 سال تمرین ژیمناستیک به رشته رزمی تکواندو گرایش پیدا کرده و زیر نظر استاد ارجمند شروع به تمرین نمودند .ایشان در سال 58 مربی باشگاه استقلال مرکز شدند و بدین ترتیب در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور شرکت نمودند . در سال ... image
۱۸ شهریور ۱۳۹۳

ata

استاد عطاءاله فرجی متولد 1343, فعالیت ورزشی خود را در زمینه هنر رزمی تکواندو زیر نظر استاد محمود مشهدی رجب در باشگاه جوانان در سال 1361 آغاز نمود.پس از سه سال تمرین مستمر زیر نظر استاد خود و پس از گذراندن آزمونهای سخت سرانجام موفق به دریافت کمربند مشکی دان یک گردید.

پس از دریافت کمربند مشکی تمرینات خود درا با شدت  بیشتر ادامه داده و در همان موقع به تیم ملی دعوت گردید.پس از گذشت هشت سال و پس از گذراندن تمرینات طاقت فرسا و پیشرفته  و پس از گذراندن آزمون مربوطه , سرانجام درجه مشکی دان 3 خود را طی حکم رسمی فدراسیون تکواندو از دستان استاد مشهدی رجب دریافت نمود.

در سال 1374 (1996 میلادی) به همراه تیم ملی به مسابقات تکواندوی حرفه ای آمریکا که در ایالت فلوریدا برگزار گردید دعوت شد ، اما بدلیل مسائل شخصی نتوانست تیم ملی را همراهی کند و پس از برگزاری مسابقات و عنوان اولی تیم ملی ایران از طرف هیئت برگزار کنندۀ مسابقات و فدراسیون جهانی مدال طلای افتخاری همراه با دان 4 به ایشان اعطا گردید.

سپس استاد عطاءاله فرجی پس از گذراندن تمرینات سخت و طاقت فرسا , موفق به دریافت کمربند مشکی دان 5 گردیده و از طرف انجمن بین المللی هنرهای رزمی پر تحرک آمریکا (A.I.M.A.A.) به ریاست استاد بزرگ هی ایل چو  موفق به دریافت حکم مربیگری درجه یک بین المللی گردید.

در حال حاضر ایشان بعنوان رئیس کمیته مربیان ITF مشغول به ادامه فعالیت خود در این زمینه می باشند.